قیمت 22,570,000 ریال

اشتراک گذاری :
0 دیدگاه 2791 بازدید
آموزش تخصصی نرم افزار طراحی اسمز معکوس (WAVE) آشنایی با نرم افزار و طراحی یک واحد RO روش های رفع خطا آشنایی با منوها و پنجره‌های برنامه پرداخت امن  

دسترسی سریع

ارتباط با استاد

امکان بازگشت وجه

طراحی اسمز معکوس با نرم افزار WAVE

 

دوره طراحی اسمز معکوس با نرم افزار WAVE

 

با طراحی اسمز معکوس ، با ما در این دوره آشنا میشوید و آن را می‌آموزید. میتوانید آب شیرین کن خود یا کارفرمای خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

در این آموزش با روشهای رفع خطاهای طراحی آشنا میشوید و میتوانید یک سیستم RO بدون خطا طراحی کنید. وجود خطا در بسیاری از پروژه های اجرا شده باعث آسیب های مالی زیادی به شرکت ها شده است. شما می آموزید این خطاها را چگونه رفع کنید و سیستمی بدون نقص و با بهترین عملکرد تحویل دهید.

آنچه در دوره آموزش طراحی اسمز معکوس می آموزید را میتوانید برای سایر نرم افزار های طراحی سیستم اسمز معکوس نیز بکار گیرید. اصول طراحی در نرم افزارهای مختلف مشابه یکدیگر هستند. بنابراین با یادگیری نرم افزار WAVE ، عملا شما با نرم افزارهای دیگر مانند IMSDesign نیز آشنایی پیدا میکنید، و میتوانید با آنها هم یک سیستم RO را طراحی کنید.

شما علاوه بر آشنایی با نرم افزار ، باید با اصول مقدماتی طراحی سیستم اسمز معکوس نیز آشنا باشید.

 

آشنایی با WAVE

نرم افزار WAVE توسط شرکت DuPont ارایه شده در برگیرنده سه نرم افزار است: اولترا فیلتراسیون ، اسمز معکوس و سیستم تبادل یونی. ما در این دوره با بخش سیستم اسمز معکوس سر و کار داریم! با این نرم افزار شما میتوانید هزینه های سرمایه گذاری (OPEX) و هزینه های عملیاتی (CapEX) خود را مدیریت کنید.

WAVE جانشینی فوق العاده برای ROSA است. ROSA را فراموش کنید چرا که WAVE بیش از ROSA  است. ROSA توسط شرکت سازنده آن دیگر پشتیبانی نمیشود و تنها نرم افزار WAVE است که از پشتیبانی شرکت برخوردار میباشد.

آموزش های ما براساس باز طراحی سیستم های در حال بهره برداری است ، به این معنی که ما سیستم های اسمز معکوسی را طراحی و رفع خطا میکنیم که قبلا اجرا شده اند و ما مجدد آنها را یررسی میکنیم.

در این دوره شما با انواع خطاهایی که ممکن است هنگام طراحی یک واحد با آن مواجه شوید، آشنا میشوید. می‌آموزید که چگونه این خطاها را رفع کنید. با منوها و پنجره های مختلف نرم‌افزار WAVE آشنا میشوید و کاربرد هر یک را فرا میگیرید.

روش های رفع خطاهای نرم افزار WAVE

دریافت آخرین نسخه نرم افزار WAVE

پرداخت از طریق ارز دیجیتال

چنانچه مایل باشید میتوانید هزینه دوره را بصورت ارز دیجیتال نیز پرداخت نمایید. برای این منظور میتوانید هزینه را در غالب  USDT TRC20 ویا TRON به آدرس زیر (این آدرس برای هر دو ارز یکسان میباشد) ارسال نمایید:

(هزینه دوره 40 دلار و یا معادل آن ارز TRON)

USDT TRC20 & TRON : TMQQnEqZQ4Ni1yCjrWWD4CdBoJubUYLhTX

پرداخت از طریق وبمانی به آدرس : Z345305728150 و یا از طریق حساب وبمانی شما از طریق درگاه زیر:

پرداخت از طریق پرفکت مانی به آدرس : U30958649

پرداخت از طریق حساب پرفکت مانی بوسیله درگاه زیر:


پشتیبانی و ضمانت

این دوره تحت پشتیبانی ماست. هر زمان که نیاز به کمک و راهنمایی چه در زمینه طراحی اسمز معکوس و یا … داشتید، میتوانید با ما از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی و واتساپ در ارتباط باشید.

ضمانت یک هفته ای بازگشت وجه در صورت نارضایتی شما از دورهچنانچه به هر دلیلی از دوره ما رضایت نداشتید میتوانید هزینه پرداختی خود را باز پس بگیرید.

مشاهده خلاصه جلسه اول

جهت آشنایی با چگونگی ویدیوهای آموزشی، میتوانید خلاصه جلسه اول دوره طراحی اسمز معکوس را مشاهده نمایید

امکان درخواست گواهینامه پایان دوره برای این دوره‌ی آموزشی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که این گواهینامه صرفا به منزله پایان دوره بوده و شامل مزایای گواهینامه های مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای و استخدامی کشور نمیباشد.

8 دانشجو
12

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
22,570,000 ریال
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “طراحی اسمز معکوس با نرم افزار WAVE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

درباره مدرس
سامان صانعی
مهندس شیمی

نمایش پروفایل

از این مدرس